20 Μαρτίου 2017

Γ τάξη - Μαρουλοσαλάτα

Ήρθε η άνοιξη! 

Τα λουλούδια στον κήπο του σχολείου μας μοσχοβολούν. 

Τα μαρούλια και τα κρεμμυδάκια μεγάλωσαν και τα παιδιά καθημερινά ρωτούν, τι θα τα κάνουμε. 
Κανείς δε θέλει να κλειστεί στην αίθουσα, όμως το πρόγραμμα; 

Στη Γλώσσα μαθαίνουμε πότε χρησιμοποιούμε την προστακτική.

Στη Μελέτη Περιβάλλοντος συζητάμε για την πυραμίδα της διατροφής και αναρωτιόμαστε γιατί να τρώμε λαχανικά αφού δεν είναι νόστιμα. 


Έτσι ήρθε η ιδέα για ένα πάντρεμα! 

Να μάθουμε βιωματικά, δρώντας και διασκεδάζοντας! Αποφασίσαμε να φτιάξουμε και να φάμε μαρουλοσαλάτα στο σχολείο!!! Σηκώσαμε μανίκια και...

Κόψαμε τα μαρούλια και τα κρεμμυδάκια από τον κήπο
(να είναι καλά ο κύριος Γιάννης)
  • Τα πλύναμε προσεκτικά 
  • Τα βάλαμε σε μια μεγάλη σαλατιέρα
  • Ανακατέψαμε το βάζο με τα υλικά της "μυστικής συνταγής
    νοστιμιάς" για σαλάτες (ελαιόλαδο,αλάτι, κρέμα βαλσάμικου και μέλι)
  • Τα ρίξαμε στη σαλατιέρα
  • Κόψαμε και το απαραίτητο ψωμάκι
  • Σερβίραμε και...

Καλή μας όρεξη! 

Σε όλη τη διάρκεια οι  μαθητές έδιναν οδηγίες ο ένας στον άλλο σε προστακτική... πλύνε, σέρβιρε, μοίρασε αλλά και πιο ευγενικά σε οριστική... πλένουμε, ανακατεύουμε

 Στο τέλος συμφωνήσαμε ότι η σαλάτα ήταν πολύ νόστιμη. Μιλήσαμε για τα οφέλη των λαχανικών στη διατροφή μας και διαπιστώσαμε ότι διασκεδάσαμε πραγματικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου