25 Φεβρουαρίου 2015

Καταγράφοντας τη Μυθολογία...με το δικό μας τρόπο!

Είχαμε ξεκινήσει το Σεπτέμβριο του 2014, από εδώ...
Ο χρόνος δεν πέρασε ανεκμετάλλευτος. Γίνονταν αρκετά στην τάξη μας. Αρχή μας,...ό,τι ξεκινάμε, ολοκληρώνεται, στον καιρό του. Έτσι λοιπόν έφτασε στην ολοκλήρωσή του το συνεργατικό project που ξεκινήσαμε παρέα με το Γ2 τμήμα του 1ου Δημ. Σχ. Παπάγου. Ασχοληθήκαμε με την Ιστορία. και από κοινού κατασκευάσαμε ένα βιβλίο!
Με τη δική μας εικονοεκδοχή για τα μυθολογικά δρώμενα. Αυτό το βιβλίο δεν είναι ένα κοινό βιβλίο. Δε χρειάστηκε εκδότη. Δε χρειάστηκε καμιά μηχανή για να γεννηθεί. Χρειάστηκε συνεργασία όμως. Συνεργασία όλως όσων κατά τη γνώμη μας είναι ζωτικοί παράγοντες για τη μεγιστοποίηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος. Και λειτούργησαν όλα όπως το σχεδιάσαμε και προσπαθήσαμε γι αυτά. 

21 Φεβρουαρίου 2015

"Ιστορικό" τηλεμάθημα!

Τη Δευτέρα στις 16 Φεβρουαρίου, αποφασίσαμε να επικοινωνήσουμε με τη βοήθεια της τεχνολογίας, με τους συμμαθητές μας από το 1ο Δημ.Σχ. Παπάγου. Άλλωστε συνεργαστήκαμε όλοι μαζί, κατά το πρώτο τρίμηνο, για το λεύκωμα της μυθολογίας, το οποίο θα δημοσιευτεί κι αυτό με τη σειρά του.

Κι επειδή η απόσταση που μας χωρίζει είναι κάπως μεγάλη, ο μόνος τρόπος για να συναντηθούμε ήταν... στον "αέρα"!!! Κάναμε δηλαδή ένα...

ΤΗΛΕΜΑΘΗΜΑ!!!

06 Φεβρουαρίου 2015

Γ τάξη - Μικρομαγειρέματα

Μα τι μυρωδιά είναι αυτή;
Απ’ το βιβλίο έρχεται;


Όσο οι μαθητές διαβάζουν το κείμενο τόσο πιο έντονη γίνεται η μοσχοβολιά.



- Κυρία δεν αντέχω άλλο!
- Ούτε κι εγώ, μου έσπασε τη μύτη η μυρωδιά του κακάο
- Εγώ λιγουρεύομαι: Γουργουρίζει η κοιλιά μου


(Όλοι μαζί): ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΡΟΥΦΟΜΠΑΛΙΤΣΕΣ!

03 Δεκεμβρίου 2014

Γ τάξη - Όταν η Ιστορία συναντά τα Μαθηματικά...και ο Θησέας το Μινώταυρο!!!


Φέτος στο project "Η τέντα είχε τη δική της ιστορία", συνεργαζόμαστε με τη Γ2 τάξη του 1ου Δ.Σχ. Παπάγου.
Έχουμε κοινή στοχοθεσία, μοιραζόμαστε ιδέες και ανταλλάσουμε απόψεις. 
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας λοιπόν, είδαμε, και μας άρεσε, μια δραστηριότητα που πραγματοποίησε η Γ2 του 1ου Παπάγου, με geoboard, που συνδύαζε τα Μαθηματικά με την Ιστορία. 
Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να βοηθήσουμε κι εμείς το Θησέα να βρει το Μινώταυρο μέσα στο Λαβύρινθο, χρησιμοποιώντας όχι μόνο το "μίτο της Αριάδνης", όπως μάθαμε στην Ιστορία, αλλά και το geoboard. 

24 Νοεμβρίου 2014

Γ τάξη - Το τέλος του Ηρακλή



Στη διάρκεια ενασχόλησης με την ενότητα τη Ιστορίας - "Το τέλος του Ηρακλή" κάποιοι μαθητές αναρωτήθηκαν... γιατί ο Ηρακλής ήθελε να κάνει θυσία στο Δία;

Από τη συζήτηση προέκυψαν κι άλλα ερωτήματα - απορίες, όπως:

  • Τι ήταν η θυσία;
  • Πώς γινόταν;
  • Ποιες ανάγκες των ανθρώπων ικανοποιούσε;