Μα τι μυρωδιά είναι αυτή;
Απ’ το βιβλίο έρχεται;
Όσο οι μαθητές διαβάζουν το κείμενο τόσο πιο έντονη γίνεται η μοσχοβολιά.
- Κυρία δεν αντέχω άλλο!
- Ούτε κι εγώ, μου έσπασε τη μύτη η μυρωδιά του κακάο
- Εγώ λιγουρεύομαι: Γουργουρίζει η κοιλιά μου
(Όλοι μαζί): ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΡΟΥΦΟΜΠΑΛΙΤΣΕΣ!
Όπως καταλαβαίνετε η επιθυμία των μαθητών – για μια γλυκατζού δασκάλα – είναι διαταγή!
Όσο οι μαθητές διαβάζουν το κείμενο τόσο πιο έντονη γίνεται η μοσχοβολιά.
- Κυρία δεν αντέχω άλλο!
- Ούτε κι εγώ, μου έσπασε τη μύτη η μυρωδιά του κακάο
- Εγώ λιγουρεύομαι: Γουργουρίζει η κοιλιά μου
(Όλοι μαζί): ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΡΟΥΦΟΜΠΑΛΙΤΣΕΣ!
Όπως καταλαβαίνετε η επιθυμία των μαθητών – για μια γλυκατζού δασκάλα – είναι διαταγή!
Πριν απ’ όλα όμως οφείλουμε να μάθουμε να χρησιμοποιούμε την ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ
Εμπρός λοιπόν!!!
και συνεχίζουμε
...όχι παίζουμε... νομίζετε!!!
Συμπέρασμα:
Αν και η ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας είναι αποδεδειγμένα αποτελεσματική, συνειδητοποιήσαμε πως εφαρμόζοντας μια συμπλήρωση στην αρχική μέθοδο, την ...μαμαδοσυνεργατική προσθήκη, πετυχαίνουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα!!!
Κλείνοντας...
Σ' αυτή τη χώρα μετά από κάθε επιτυχία λέμε κι ένα τραγούδι...
Το "μαγειρέψαμε" κι αυτό...και...
...όχι παίζουμε... νομίζετε!!!
Συμπέρασμα:
Αν και η ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας είναι αποδεδειγμένα αποτελεσματική, συνειδητοποιήσαμε πως εφαρμόζοντας μια συμπλήρωση στην αρχική μέθοδο, την ...μαμαδοσυνεργατική προσθήκη, πετυχαίνουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα!!!
Κλείνοντας...
Σ' αυτή τη χώρα μετά από κάθε επιτυχία λέμε κι ένα τραγούδι...
Το "μαγειρέψαμε" κι αυτό...και...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου